سلام

همین الان داشتم با پشتیبانی دیجی کالا - که تازه مثلا معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایرانه- صحبت می کردم. مساله اینه که من هفته پیش یک گوشی تلفن ایرانی-چینی خریدم به شرط دارا بودن گارانتی. وقتی گوشی به دستم رسید دیدم گارانتی منقضی شده! با دیجی کالا مطرح کردم فرمودند ما براتون فاکتور صادر می کنیم و ملاک اون فاکتور خواهد بود پس جای هیچگونه نگرانی نیست! (خدا رو شکر که در مملکت ما کلا هیچوقت جای هیچگونه نگرانی نیست!! نمیدونم ما ملت چه دردی داریم که همش نگرانیم خخخ).

اینکه یکهفته گذشته و اگر شما فاکتوری به دستتون رسیده به دست منم رسیده بماند، شماره جدید تکنوتل رو پیدا کردم و تماس گرفتم که فرمودند کاری به فاکتور ندارن!! و فقط باید دستگاه رو بیارید اینجا تا براتون تعویض کنیم (حالا تازه این چیزیه که اونا پشت تلفن میگن خدا به خیر بگذرونه که اصلا اینهمه راهو بریم و چنین کاری رم انجام بدن، اینجا ایران است دیگر.).

دوباره با عصبانیت با پشتیبانی دیجیکالا تماس گرفتم (اینترنتی). طرف دوباره همون اراجیفو تحویلم میده که : صبوری بفرمایید تا فاکتور صادر بشه و هیچ جای نگرانی نیست! عرض کردم: نخیر اشتباه می فرمایید چون حرف شما برای خودتون محترمه اما تکنوتل هیچ اعتباری برای حرف شما قائل نیست و حرف خودشو می زنه!!

دو کلمه حرف حق و حساب که زدیم "همیشه حق با مشتری است" تبدیل شد به" مشتری دیگه چه.!!!" خلاصه طرف بدون هیچ توضیح و خداحافظی گفتگو رو پایان داد. خخخ پفف!!!

نتیجه اینکه در ایران "حق با مشتری است" و از این حرفا فقط تا جایی برد داره که همه چی برای فروشنده به خوبی و خوشی پیش میره و شما بعنوان مشتری ببخشید مثل یک بره در خدمتشون هستید و دست به جیب!! اما اگر کوچکترین اعتراضی در جهت احقاق حق خودتون بکنید میشید شمر و خدمات که هیچ، احترامی هم بهتون نمیذارن!!!

ایران است دیگر.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ورزش پر هیجان فوتبال فاخته پرواز مجنونم و تو لیلا وبلاگ مجهز تازه های صنعت هفته نامه بانک کشاورزی مدیریت فارس NINJA ثبت شرکت Powerful Designer